Magisk natt

Godkväll! Jag är fortfarande i chock över hur bra natt det var i natt!

Jag sov med öronproppar. Linus måste lära sig att somna om på egen hand nu. Han somnade rätt lätt vid åtta (efter att ha gallskrikit hela vägen hem från kalaset) och sov till halv två! Rekord! Jag sov nog lätt just då för jag hörde honom genom de nya öronpropparna. Då hade Jennie redan kommit in utan att jag märkt det. Det dumma var att det första jag gör är ta in Linus och lägga mig och ge han bröstet och somna om. Precis det jag ska sluta med! Men ibland är man bara för trött.

Efter en och en halv timme vaknade han igen. Men då satte jag mig upp och vaggade honom tills han somnade om och gick in o la han i sin säng. Stoppade in öronpropparna och somnade om.

När jag vaknade vid sju fattade jag inte vad som hänt. Lillen låg ju fortfarande i sin säng. Jag hade visst sovit så hårt att inte A lyckats väcka mig för att säga hej då. Det händer aldrig annars. När jag gick i Linus rum låg han där vaken och glad. Halleluja!

Hoppas det inte bara var en tillfällighet och att det fortsätter så här. Ska vara duktig och lägga in han i natt igen. Tror vi bara stör varandra när vi sover ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0