Bästisar



Det är så underbart att se hur mycket mina barn tycker varandra! De blir genuint glada av att se varandra och vill göra saker ihop. 
Jennie klättrade ner i Linus säng igår och ropade "beeebis!" och ville att han skulle ligga bredvid henne. Vilket han också tyckte var jättekul. 
Jag gav henne ett rån, och hon bröt av en bit och gav honom, så satte de sig och tittade på Nicke nyfiken och åt tillsammans på golvet. 😍
Och det är bara Jennie som får köra lillebror i vagnen. Och han skrattar! 😄
Jag brukar be Jennie att hon ska väcka lillebror, för då vet jag att han vaknar glad. ❤️❤️❤️ Allt detta redan, och de som är så små! Tätt imellan kanske inte var så fel ändå? 😉
Har precis nattat tjejjan, och hoppas nu att jag ska få sova för lillkillen. 

Massa kärlek till er alla, för jag får så mycket så det räcker och blir över!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0