Fullspäckad kväll!!!

Hej allihopa. Kanske mitt senaste o märkligaste inlägg hittills?
 Ikväll har jag och lillasyster Ems varit o sett Magnus Uggla ute på Rosenholm. Heeelt fantastiskt! Fasen vad vi rockade uppe på läktaren. De andra var lite sega. 😉 vi dansade så brallan flög av. Haha nä så illa var det inte. Men kul hade vi. Sen tog vi buss in till stan. Bredvid oss stod ett litet gäng o sjöng, men vi tyckte de skulle sjunga Uggla i stället, ja menar bussen var ju full av ugglafans på väg hem från konsertern! Så vi lyckades få nästa hela bussen att sjunga allsång till Trubaduren! Hahaha!!!

Sen anlände vi på kanske Karlskronas första Tutt-fest. Vår väns bröst fyllde fem år och det måste ju firas! Här är lite bilder på de fina bakverken på festen. 




Nu sitter jag på nattbussen hem, som jag fick jaga o leta efter eftersom den bytt nummer. Haha, det var visst ett tag sen. Längtar efter sängen nu. 

Hoppas ni också har haft en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0