Jennie bjussar på info om sig själv.


 
Namn: Jennie, Jenniebus, Prinssessan, Lilla Pip. Kärt barn har många namn.
 
Ålder: Sex månader och två veckor
 
Älskar: Frukt, mest om jag får äta själv
 
Sak jag tycker är fett överskattat: Burkmat.
 
Samlar på: Nappar
 
Peppande målbild hur jag vill se ut:
 
 
 
Talang: Att tjuta. Mamma och pappa tycker tydligen min talang är regäl, för de har hörselskydd ibland.
 
Okänd förmåga: Roffar åt mig plats i sängen
 
Då mår jag extra gött: När jag badar och får leka med badankan
 
Får inte: Dra i mammas hår. Men det gör jag i alla fall, hehe.
 
Fast för det mesta: Är jag en väldigt glad och snäll tjej.
 
Då ler jag stort: När mamma sätter igång micron
 
I övrigt: Älskar djur! Vill gosa och klappa alla hundar och katter jag träffar.
 
Om det finns andra bebisar i cyberspace som vill coppa och fylla i listan är det fritt fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0