Jag ska bli bruuuun

Hej allihopa! Måste bara skriva om en kul sak som hände i helgen. Det var ju Jacobi marknad här i Lyckeby i lördags. Jag vann ett lotteri på Solduschen! Jag fick nummer 1, och vann en valfri solduschbehandling! Ska nog vänta tills man börjar känna sig lite blek och trist, men det ska bli så spännande. :)
 
Man kanske skulle köpa sig en trisslott!? Kom på att jag vunnit på alla lotter jag dragit på senaste. Vann ljus på Landsbygdens dag i Skrävle, och så nu, och så hade min brorsdotter Alice ett lotteri hemma hos sig som jag vann ett gosedjur att ha hela dagen. :) Hade varit läge att dra en vinstlott på nån miljon eller två så man kan betala av huset sen... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0