Mitt 2011

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?

Köpte en gård, blev gravid, körde traktor.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, massor! Mest jobbarkompisar.

Dog någon som stod dig nära?

Inte så närstående, men människor jag kommer att sakna.

Vilka länder besökte du?

Inga :(

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Ett husköp.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Dagen jag fick se ett visst plus. ;)

Vad var din största framgång 2011?

Att bli gravid.

Största misstaget?

Vet inte.

Bästa köpet?

Barnvagnen, gården.

Vad spenderade du mest pengar på?

Egentligen gården, men nya bilen.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att Anders och jag ska bilda familj. ♥

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Välkommen in, Hollywood hills, Moves like Jagger.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, men maj var den jobbigaste månaden jag varit med om hela mitt liv.

Vad önskar du att du gjort mer?

Umgåtts med mina vänner.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Varit soffpotatis.

Blev du kär i år?

Ja, blev riktigt nykär i Anders i sommras.

Favoritprogram på TV?

Vakna med the Voice!

Bästa boken du läste i år?

En shopaholic i väntans tider.

Största musikaliska upptäckten?

Veronica Maggio.

Något du önskade dig och fick?

En bebis i magen.

Något du önskade dig och inte fick?

StarWars-boxen.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Var ute och åt med Andersen på Montmartre.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ett husköp kanske.

Vad fick dig att må bra?

Min mamma.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Skåningen i Big Brother, Martin.

Vem saknade du?

Alla från Lelleveckan.

De bästa nya människorna du träffade?

Kommer inte på nån just nu...

Mest stolt över?

Min mamma, som är den tuffaste kvinnan jag vet!

Högsta önskan just nu?

Att vi får ett friskt och underbart vackert barn. Och att lille Hugo klarar sig! ♥


Kommentarer
Postat av: Michaela

Perfekt tidsfördriv sånna här listor! :D Snor den ^^

2012-01-05 @ 17:11:36
URL: http://redleopardwoman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är så söt så tårarna rinner här nu! <3

2012-01-05 @ 21:06:54
URL: http://www.hannasblandning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0