Long time no see

Hej igen!

Jäkla vad tiden bara rullar iväg. Mest jobb som gäller nu för tiden, och resten av dagen slappas det i soffan, spelar Zelda eller kollar på Once upon a time (mycket bra!)

Jobbar sista dagen för veckan idag. Sen är jag ledig hela helgen. Men nästa vecka är min sista på väääldigt länge! Ska bli så skönt!

Kom på en grej igår. Jag hade fått en trasig förpackning med fem kilo vetemjöl som jag fick lägga i krossen på jobbet. De fem kilona var ganska tunga att släpa på, men det slog mig att jag numera går och släpar på mer än två sådana säckar extra på min kropp. Tycker det är ganska skumt att det inte känns mer, men det är inte så konstigt att man är lite extra trött och klen.

Anyway, fem veckor kvar till BF! Längtar! Hoppas Lilla ♥ inte kommer på utsatt datum bara, helst en dag efter... Mars hade varit perfekt. Men vi längtar verkligen efter att få träffa vår lill* vilde. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0