Friii som en fågel

Tjenare! Det är en ledig tjej som skriver idag. Nu ska jag inte jobba mer i år! Idag är det fyra veckor och en dag tills BF (beräknat födelsedatum). Nu när det är så underbart väder känns det toppen. Tror det får bli en liten runda ut sen och köpa lite tulpaner.

Det händer mycket kul idag. Om en liten stund kommer Annika och lämnar lite mammakläder som jag ska få låna! Helt toppen med tanke på att jag inte kommer i några av mina vanliga kläder (eller rättare sagt sitter de inte snyggt), och tycker gravidkläderna jag har börjar bli tråkiga. Plus ska jag försöka hålla inne med lite pengar denna månaden, januari blev för dyr...

Senare ska Anders och jag på första träffen med vår föräldragrupp. :) Ska bli spännande. Det bästa är att jag känner många av mammorna i gruppen redan så det kommer bli extra roligt.

Inte lika kul är att jag kommit på att jag har karpaltunnelsyndrom, och det är därför jag har så ont i mina händer. Men det finns tydligen inte så mycket att göra åt saken så det är bara att hålla ut några veckor till. Än så länge kan jag spela tv-spel i alla fall! Tur det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0