Måndag morgon

God morgon är alla finingar! Vilket underbart väder det är idag! Solen skiner och termometern visar +2 grader. Natten däremot har inte varit lika toppen. Kramp i benen, domnade händer, hicka i magen och lustiga drömmar. Men vad gör det när man vaknar i lugn och ro en sån här vintermorgon.

I dag ska jag först storhandla och sen baka lite till vår sista träff med föräldragruppen i morgon. Förhoppningsvis har ingen missat att det är Alla hjärtans dag i morgon, så då blir det kärleksmums till gänget. :) Efteråt ska Andersen och jag ut och äta en romantisk middag för två på Michelangelo. ♥

I kväll ska jag till Linda på Me and I-party. Ska bli jättekul. :) Tror inte jag ska köpa nått, men de har ju jättefina kläder, både till barn och föräldrar, så man vet ju aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0