Hos BM

Var hos BM igår. Allt är som det ska och bebisens huvud var fixerat i bäckenet nu sa hon. Hade grymma sammandragningar hela dagen. Men än så länge verkar inget vara på G, även om jag drattade dit på vägen till vårdcentralen. Ingen fara, jag landade på händerna, baklänges, så rumpenstumpen klarade sig. Men nån stans önskade jag väl att detta skulle få vattnet att gå... ;)

15/2:

Blodtryck: 119/83
Vikt: 79,5 kg
Hjärtljud: 144 (fick spela in hjärtljudet så nu kan vi höra vår älskling när vi vill)
Mage: 35 cm

Sover fortfarande lite oroligt, men tror det är för att jag drömmer och halvt tror att bebisen är på väg. Men det är ju ett tag kvar, och jag själv är ju född tre veckor för sent, så det lär väl dröja lite.

Trots toppenvädret idag ska jag nog hålla mig inne och ta en liten spa-dag, men gurkskivor och allt. ;) Började med en regäl sovmorgon till halv tio (istället för åtta)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0