Helgen

Jaha, då var det måndag igen, inte för att det spelar nån roll för lediga mig. Jag har i alla fall haft en jättemysig helg tillsammans med Andersen.

I lördags var vi hos Anders bror Tommy och hans Nettan och fikade på nybakad sockerkaka. :) Sen åkte vi hem och lagade lite mat innan vi gick upp till min storasyster Anja. Det blev en mysig kväll med pinnmat och Gladiatorerna. Barnen var så söta och var väldigt nyfikna på sin lilla kusin som växer i min mage.

Gottigotti.

Igår var vi hos lillasyster i stället. Hon hjälpte oss att sy kuddöverdrag till våra soffkuddar. Efter att vi, knasdocksgänget, kämpat en stund blev det två finfina kuddar, en rosa och en blå. Slänger upp en bild senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0