Babyshower!!!

I fredags skulle jag hem till lillasyster. Jag trodde vi bara skulle chilla, glo på tv och fixa naglarna. Oj så fel jag hade!

Hemma hos henne hade mina finaste vänner samlats och de överraskade mig regält med en babyshower!!!

Allt var pyntat i rosa och blått, ballonger, dukar, serpentiner, cupcakes, drickat och till och med skedarna till den underbart goda tårtan! Helt crazy vad fint de hade gjort! Lekar, musik, bildspel, presenter och så klart de bästa tjejerna i världen. Det var helt fantastiskt!

Tog tyvärr inte en enda bild på hela kvällen, men de andra filmade och fotade, så får norpa bilder av dem sen.

Bilderna är snodda av Michaela.

 

Tack så hemskt mycket allihopa! Detta kommer jag aldrig att glömma!

♥♥♥ Ni är fantastiska! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Helen

Men vilken underbart rolig grej- typ som en möhippa , fast babyhipa;)! Förstår att du blev glad!! Kramar o lycka till kära syssling<3

2012-02-21 @ 22:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0