Fredag

Hej! Hemma igen efter en liten promenad till affären, aka jobbet. Han precis hem innan mina hallon tinade. Lillan sover, så jag ska passa på o göra i ordning lite inför Jennies fotografering senare. Om jag väl kan slita mig från datorn så ska jag stryka kläderna vi ska ha på oss och plocka fram lite rekvisita.

Har än så länge bestämt att Jennie ska sitta på sin fårfäll som hon fick av sin mormor när hon föddes, men annars är jag inte säker på resten. Hon är ju inte stor nog att stå mot en stol eller så, och jag vill gärna ha med något personligt, någon av hennes leksaker eller så. Jennies kompis Evelina hade sitt rosa lilla piano och de bilderna blev hur bra som helst. Måste luska fram nått. Men fotografen vet säkert bäst.

Har i alla fall bestämt kläder. Ska ta några naken/blöjbilder, några i klänning och om vi fotas alla tre tillsammans ska vi alla tre ha jeans och vit överdel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0