Nöjd

Idag har jag haft en sån där härlig dag. Och jag har precis haft en mysig somna-stund med sessan. 
 
Dagens originalplaner blev inte av, men i stället blev det en rolig dag med Hannah och hennes härliga töser Ebba och Ellen. Lite mellis på gräset, lek i lekparken, en runda i affärerna och lite bus hemma hos dem.
 
 
 Som ni ser älskar Jennie-bus att gunga!
 
Det blev en god middag med älsklingen Andersen, innan vi åkte hem till mor och far och hälsade på, vilket öven Kalle och Gun gjorde.
 
Lilla stumpan somnade i bilen på vägen hem. Det är så mysigt att bära in den lilla tjejen med det lilla sömniga huvudet lutat mot min axel. Lyckades få i henne lite mat innan hon somnade så gott i min säng. Pyjamas får vi ta en annan dag. ;)
 
Så nu sitter jag här och njuter av lugnet och en ask med vindruvor. Idag har det inte varit så farligt, men lillan har lärt sig hur man tjuter, och det är ju såååå roligt! Hon låter som elva nymfparakiter på speed! Men som sagt, idag har det inte varit så farligt, bara en kvart på eftermiddagen ungefär. ;)
 
I morgon blir det baby-café i Rödeby på förmiddan och sen blir det mini-kräftskiva med syster på kvällen. Kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0