Min filmkväll

 
En blandad kompott. :) Är gräsänka ikväll, med lilla sessan. Men nu ligger hon och nannar så jag passar på och myser med en kopp te och lite dator, medans de två sista filmerna rullar (och ska rulla).
 
Idag har Jennie gungat för första gången i bebisgunga. Hon tyckte det var jättekul och skrattade härligt. Anders tog bilder så ska lägga upp dem nån annan dag.
 
Förresten jag är inte så nöjd med att det redan är höst! Augusti för mig är en sommarmånad, men överallt hör och läser jag ordet höst. Måste hinna med ett dopp till i år i alla fall! Anders däremot längtar så till hösten (och jag med visserligen) för då börjar det äntligen hända grejer. Ska berätta mer en annan dag, men ni kanske fattar, eftersom vår lägenhet är till salu... *Blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0