Kalla mig klippet!

Tjenamoss! Idag gjorde jag ännu ett toppenklipp som verkligen gjorde min dag!

Jennie och jag var ute och gick med Matilda och hennes lille Albin. Vi var så duktiga och gick hemifrån (jag från mitt och hon från Inglatorp) hela vägen till Pantarholmen i sol, regn och halv storm.

Vi gick förbi second-handaffären i Kungsmarken, och där (!), där vid lastbryggan där de fått in "nya" grejer stod den! Picknickkorgen! Inte vilken picknickkorg som helst, utan The Picknickkorg! Picknickkorgen med stort P, som jag har sucktat över i flera år, men som av olika anledningar aldrig blivit min. Men där fanns den! Helt perfekt! Jag gick in direkt och sa: Den måste jag ha! Och den blev min, för 45 kronor. Ny kostade den 250 kronor! Jippi!!!



Vår prommenix slutade i alla fall hos Matildas vän Emmy och hennes lilla Julia där våra små sötnosar kunde busa ihop. Mycket trevlig dag! Helt oväntad, men det är det jag gillar mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0