Ännu ett klipp!

Jag har kikat på den här boklisten till Jennies rum hur länge som helst på Simsalabim och på nätet. Men tyvärr har de nu ändrat designen på den lite. De har satt dit rosor och gjort den lite oskarp, vilket jag inte var så glad över. Gillade den skarpa mer, var lite tuffare tycker jag...

Före:



Efter:



MEN! Ibland har man tur, bara man är lite om sig o kring sig! Jag frågade inne på Simsalabim om de hade nån av de gamla liggande, och det hade de!

Eftersom den var utgående och en milimeter stött i färgen fick jag den för 188 kronor, och ordinarie pris var 269 kronor! Supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fint :)

2012-08-06 @ 13:32:01
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0