Föräldragrupp

Hejsan hoppsann. Nu har det bara blivit massa bilder och inget snack. Visserligen fick jag höra igår att jag ska fortsätta med massa bilder på min lilla tös. Kan inte låta bli. Hon är ju så söt :D

Igår var vi på återträff med föräldragruppen som var när man var gravid. Det var jättekul att träffa gänget igen, och denna gången var vi ju dubbelt så många med alla små underverk. I denna gruppen var Jennie äldst, och i den andra är hon näst yngst.

Idag bli det BVC och väga och mäta lilla dockan. Ska bli roligt. Gissar på att hon är runt 60cm och runt 5-kilostrecket nu. Springer på vårdcentralen hela dagarna känns det som, i alla fall varannan vecka. Föräldragrupp tisdag och onsdag och BVC idag. Men då kommer vi ut på en liten promenad i alla fall. Sen idag blir det tvätta och sen åker vi iväg på ett litet besök.

Vill passa på och gratta mina jobbarkompisar som fått var sin liten flicka i dagarna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0