Min dröm

Igår natt drömde jag något lustigt.

Jag var hemma i mitt gamla rum och bebisen hade kommit. Det var en flicka, och hon var jättestor, och sprattlig som tusan. Hon ville inte vara still överhuvudtaget och var hur söt och glad som helst.

Problemet var att hon var för tidigt född, så vi var tvungna att stoppa tillbaka henne in i magen. Hur vi skulle göra det vet jag inte. Men jag minns att jag gosade med henne jättemycket! Hon var så underbar! Och att jag gick ut med henne i vardagsrummet och visade henne för min pappa. Annars var vi hela tiden sittandes på min gamla säng, mamma, Anders och jag medans en doktor fixade inför "ingreppet".

Det är lite lustigt, att alltid när jag drömmer om bebisen är det en flicka, men när jag pratar om den är det en Han.
Vi får väl se. Spännande.

På tisdag får vi i alla fall träffas igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag tror det blir en han ^^

2011-09-20 @ 13:33:58
URL: http://redleopardwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0