Effektivast i stan!

Idag har jag varit så effektiv så det bara finns inte! Måste ju få skryta...

Jag kunde inte somna om idag när Anders stack till jobbet. Så klockan sju åkte jag och pappa ut till Granhult. Vi målade framsidorna och fönster och dörrar på två av småbyggnaderna medans vi jagades av miljoner myggor. I fem timmar höll vi på i lugn takt, med paus för fika så klart! ;)



 

Så fint det blev!!!


Sen åkte vi hem. Och sen dess har jag hunnit tvätta, dammsuga och torka golven, diskat, lagat middag, handlat, planterat om blommor och rensat garderoben. Så jäkla duktigt av mig, lallalaa!


Det var lite sorgligt att rensa ut garderoben. Sommarkläderna skulle bort och höst/vinterkläderna fram. Men värst var att jag var tvungen att gå igenom allt och kolla om jag kan ha kläderna de närmsta månaderna... :P

Uppdrag till nästa lön: Köp mamma-jeans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0