Ultraljudet

Tänkte jag skulle berätta lite hur det gick på ultraljudet i går.

Vi var på ett extra ultraljud tillsammans med en doktor som kollade extra på bebisens hjärta. Vill inte gå in på detaljer varför, men allt såg hur bra ut som helst. Vi ska göra det "vanliga" ultraljudet om två veckor.

Jag var verkligen hur nervös som helst dagen innan. Fick ett litet hormonellt bryt på kvällen. Eftersom jag inte känt den lille, och fick för mig att jag stannat i växten. Det blev lite svårt att sova på kvällen. Jäkla spökveckor. :P

Men när Andersen och jag satt i väntrummet på gyn och såg texten Ultraljud vid dörren till undersökningsrummet, kände jag mig bara glad.

Bäst var det när doktorn satte den där grejen på magen och Lilla ♥ direkt dök upp på skärmen. Där var vårt lilla underverk! Och sprattlade för fullt! Jag trodde doktorn skulle få leta lite efter bebisen, men icke. Då kunde jag andas ut. Och kunde inte sluta le!




Med oss hem fick vi denna fina bilden som jag inte kan sluta titta på. Precis innan bilden togs fick vi se Lilla ♥ killa sig på näsan. Hur sött som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0