Jag har tänkt på en grej...

... varför vill folk veta könet på sina/sitt barn innan det är fött?

Vad spelar det för roll? Vi vill i alla fall inte veta! Det bästa jag vet är verkligen överraskningar, och det är ju den största överraskningen man kan få.

Vad som har ju sina fördelar, varesig det är en flicka eller en pojke. Det är ju hur mysigt som helst med båda.

Jag känner mig själv. Hade jag vetat att vi till exempel skulle få en flicka, då hade jag varit väldigt snabb med att köpa massa rosa kläder och Hello Kitty-grejer. Sån är jag! :)

Men tänk sen om det blir som för Eelin och Johan. De hade fått reda på att de skulle på en liten tjej. Alla läkare var dösäkra. Och ut kom lille Fredrik!


Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0