Helgen

God morgon.

Jag är verklingen sämst på att uppdatera på helgerna. Jag har jobbat fre-sön. I fredags blev det lite speciellt jobb då jag stod och bjöd på smakprover av bröd från vårt bageri. Jättekul med massa folk att träffa eftersom det var löning. Men ajajajaj vad ont jag hade i fötterna efter att ha stått där hela dagen. Fick krypa resten av kvällen. Dumma klena fötter!

Efter jobbet i lördags provade jag och Andersen lördagsbuffén på "nya" Thai Corner, och sen hamnade vi på bilträffen på Rosenholm. Fasen vad folk där var. Just like the good old days. Doften av bränt gummi! Fast det skulle varit mer dunka-dunka, lite sexigare, lite mer Fast and the furious! :)

Söndag blev chill hos lilla mamma med massa god kladdkaka! Inte fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0