Ännu en lustig dröm

Jag har aldrig drömt så konstiga grejer som när jag varit gravid!

Det var jag, Anders och Ems som var i någon hamn och det var fest. Joddla med Siw skulle spela från en båt och vi satte oss längst fram på en bygga och hade jättebra platser.

Jag hade mitt långa hjärt-halsband, min Bola, på mig och plingade lite för magen som jag brukar. Och Ems blev jättelack! "Sluta plinga på den där jävla saken! Varför gör du det?" Och bla bla bla... Hon var typ arg på mig för att jag var gravid, och flyttade sig längre bort.

Sen kommer mitt ex förbi med en likadan bola hängandes på magen, och jag klämmer ur mig: "Och när ska du ha då?" Men han hade bara köpt halsbandet för att det var fint, och visste inte att det var för bebisar. Haha!

Bandet började spela Carrie av Europe av någon anledning (min väckningssignal på mobilen i vanliga fall) och jag låg i Anders knä med en kudde. Anders fotade bandet och blev framdragen på scen för han skulle spela PS3 Move! Jätteskumt! Och jag försökte ta kort på honom men kameran zoomade bara in tv.n.

Detta är i alla fall ungefär det jag kommer ihåg. Nu sätter jag på mig halsbandet och plingar för lilla hjärtat för fullt.



Drömde också att jag hade en helt ny fylld garderob där prislapparna fortfarande satt kvar på kläderna. Men det blir jag bara deprimerad av att tänka på... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0