Baby update

Tjo! Jag är tillbaka.

Har varit sjuk ett tag och fick precis lite energi till att ta tag i bloggandet.

Tänkte jag skulle köra en liten gravid-update, för det tycker jag är roligast :)

Den lill* har börjat röra sig därinne. Det är jätteskoj (och bara för det kände jag precis en liten bump i magen!).

Vi var på ultraljud förra veckan och allt verkar vara precis som det ska. Vi fick se Lilla ♥ leka med navelsträngen till och med. Vi fick ett nytt datum också: den siste februari, den 29.e, skottdagen! Självklart...

Men jag är lite sugen på att försöka hålla ut till mars. Andersen och jag hade sagt att vi skulle ha barn efter fem år, och i mars har vi varit tillsammmas i exakt fem år. Så passande! Men så lär jag väl inte tänka sen. Då vill jag väl bara att bebisen ska komma ut.

Vi har köpt en vagn också! Världens snyggaste och bästa. En Emmaljunga Classic Sports. De hade 20% på alla reavagnarna på Babyproffsen förra veckan, så vagnen jag blev kär i för några veckor sen fick följa med oss hem! Med mjuklift och allt. Lyckoskutt!

Har massa mer att berätta men får ta lite i taget så ni orkar läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0