Jag har tänkt på en grej...

Jag har kommit in i en fas. Jag har börjat växa. Inte bara magen, utan lite här och där. Skulle prova ett par stövlar häromdan och fick inte ens i närheten upp dem över vaden. Brösten har börjat växa ur behå.arna som jag köpte för nån månad sen...

Såg min spegelbild i toalettpappersrullehållaren igår när jag satt på toa och ville skrika. Den speglade mitt ansikte underifrån och jag såg ut som en padda i den. Ska tejpa över den!

Självklart ska jag växa, det är bra att gå upp några kilon när man är gravid, allt detta vet jag så klart. Men det svåra är: att man har koncentrerat sig hela livet på att inte gå upp i vikt, att vara smalare, att ha en viss kroppsform. Att se det här hända med sin kropp är svårt för mig. Det är som sagt nästan 20 års tänkande som ska kopplas bort!

Som tur är har jag världens gulligaste kille som störtar och älskar mig som jag är. Allt det här är ju i grunden såå lyckligt och kommer att sluta med ett underverk. ♥

Men ibland måste man få ur sig vissa grejer. Jag är nog inte ensam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0