Jag har tänkt på en grej...

Vi var på kalas igår och alla frågade en hela tiden om jag mår bra. Samma sak med alla jag träffar. Tycker det känns lite konstigt. Jag känner mig precis som vanligt för det mesta, bara lite större. Och sen är det ju något som rör sig i magen med jämna mellanrum. ;)

Men just den här grejen, att man mår bra, känns ovanlig. Mår verkligen så många dåligt? Jag vet att det är massa mammor runt omkring mig som mått hur dåligt som helst under graviditeten. All kärlek till er!

Är så glad över att må så bra som jag gör. Nästan så man får lite dåligt samvete ;) Men vem vet, det kan ju vända hur snabbt som helst. Hoppas inte det i alla fall. Men vill att tiden ska gå fort nu. Vill också ha ett eget litet underverk att gosa gärnet med! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0