För en gångs skull!

Kmäs på!



Jag är för en gång skull ledig en fredag (och resten av helgen! Sing hallelujah!). Bjuder på lite härlig fredagsmusik och vrålar TGIF!

Annars har jag alltid jobbat hela fredagarna eller hela kvällen och varit ledig torsdagarna. Men nu är det nya tider :)

Den här helgen kommer bli underbar. Anders slutar tidigt idag. Och ikväll blir det hej-då-middag ute för Cicci som sticker till Boden i en massa veckor. We will miss you babe!

Lördag blir det kalas för världens sötaste brorsdotter Alice som fyller 6år. :)
På kvällen blir det annat skoj som jag inte kan säga så mycket om...

Söndag är än så länge fri. Vi får väl se vad som händer. Och på måndag blir det kalas igen för kusin Håkan som fyller 20 bast.

Toppenhelg med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Sussi - Fullt upp i mammalivet!

Pralinljusen vet jag inte vart de är köpta, har haft dem en evighet!

2011-10-07 @ 12:33:16
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0