Åh vad jag längtar efter dig!

Jag vill att vår lilla bebis ska vara här nu! Jag struntar gärna i allt vad jul och nyår heter, jag vill bara att det ska vara februari nu! Jag längtar så efter att få träffa den lill♥ personen som ligger i min mage och sparkar.

Under den tiden som Anders och jag har varit tillsammans har jag alltid varit mån om att vi ska hunnit vara bara vi två innan vi blev fler. Jag tycker det är jätteviktigt att man hinner lära känna varandra utan och innan, att man vet hur en person fungerar. Annars tror jag det kan vara jättesvårt att hantera till exempel stora förändringar eller kriser. 

Nu, nästan fem år senare tycker jag nästan det är tråkigt att det bara är vi två... :P Det känns bra, det betyder ju att vi är mogna nog.

Längtar så efter att få gosa med vårt lilla underverk. Lukta och snufsa i nacken, pussa och krama. Se alla små, söta framsteg. Tillsammans med min dröm-man ♥ Oh heaven!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin blogg :) hur gammal är du och din kille? kram!

2011-11-17 @ 15:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0