1.a december...

...innebär i år för min del glukosbelastningen. Ser inte fram emot detta. Har bara hört illa om denna söta lösningen man måste dricka. Men jag bävar mest inför att inte få äta frukost! Jag är alltid jättehungrig när jag vaknar och måste ha mat direkt. Men imon får jag vänta två timmar på MVC innan jag får äta någonting. Ska bli spännande...

Jag har i alla fall förberett mig lite. Har varit på bibblan idag och lånat Flickan från tjugotalet av Sophie Kinsella. Ska ladda mobilen till max också, så är det någon som är sugen på en Wordfeud-match imon runt 8 har jag massa tid. ;) (Heter Dimish så klart!)

Imon ska jag även hjälpa kära Karolina att flytta. Kan tyvärr inte bära några lådor och grejer, men ska hjälpa till att packa upp småsaker i alla fall.

Och så börjar ju julkalendern i morgon också! Tjuvarnas jul, den får man inte missa.

Ikväll är det full rulle i magen som vanligt i alla fall. Älskar min bus-kula! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0