På G

Tjo! Nu när man ändå är på G och bloggar och babblar på slänger jag in ett litet inlägg till.

Idag blir det jobba 14-30-21.15, stänga med andra ord. Innan dess måste jag bara plocka upp och undan efter mig. Säger som Eelin, varför kan man inte bara lägga tillbaka saker på sin plats, vad praktiskt det skulle vara... :P

Imon är jag ledig! Ledig hela helgen, lalalalalaa la! Då blir det ut på landet igen och jobba jobba jobba. Tror att det ska bli fint väder med, vilket är hur bra som helst. Har inte riktat in mig på något speciellt denna gången, men det finns alltid en massa att göra.

Imon kväll blir det även partaj för sötaste Emilia, med temat randigt-rutigt-prickigt. Ska bli superkul! Ska ha på mig min fina långa randiga klänning. Frågan är om karlen min klarar uppgiften... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0