Min soliga tisdag

Hej allihopa. Idag har jag varit ledig. Det har varit så skönt just idag när det har varit så varmt! Jag har varit ute på gården och jobbat lite, hälsat på mor och far, bakat pizza och gått en långpromenad med Andersen.

När jag var på gården gjorde jag många fina fynd. På vinden hittade jag en superfin stor vit porslinskanna. Precis en sån sån jag letat efter, så jag blev hur glad som helst. I ett skåp hittade jag en rosa porslinspotta som hör ihop med vårt rosa tvättfat. När jag rensade i farstun upptäckte jag en lucka i en bänk där det låg ett emaljfat. Det är bland det roligaste med gården: alla skatter, alla skrymslen och vrår. Man hittar nya saker hela tiden!



Passade även på att plocka ihop en fin sommarbukett som jag satte i en liten mjölkkanna på trappen till huset. :D

Min plats i sommar...




Frihet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0