Sista passet

God kväll!

Jag har precis kommit hem från mitt sista Cirkelfys-pass, och det var skitjobbigt! Det märks att man lagt av sig lite och inte tränat på en vecka. Som tur var hamnade jag i gruppen men de härliga gubbarna som hejjar på hela gänget. :)

Som jag sa var detta mitt sista pass. Jag ska nämligen byta tillbaka till Wellness. Saknar som jag berättat förut Zumban och Body Combat. De passen var verkligen perfekt för mig. Underbar musik, kul och riktigt utmattande.
Nu ska lillasyster skriva in sig på Wellness också så då har jag nån att träna med. Kommer däremot att sakna att träna med bästa Karro! Vi var verkligen skitbra ihop!

Nu blir det lite mackor och te till Desperate Housewives och Big Brother innan det är läggdags. Imon blir det till att jobba kväll. Sovmorgon igen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska också skriva in mig på Wellness. Så vi kan ju träna ihop någon gång :)

2011-03-30 @ 08:06:31
URL: http://vintageprincess.blogg.se/
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Kul att du kommer tillbaka :)

2011-03-30 @ 08:12:16
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0