Så jävla arg!!!!

Faaaaaaaaaaaaaan! Jag som har haft en så bra dag! Nu är jag bara så jävla förbannad! På mig själv!

Jag har varit så jäkla duktig idag! Åt en stadig nyttig frukost, cyklade till jobbet, jobbade, ett litet grov sesamkex slank ner på rasten. Drack en shake till lunch, cyklade hem för fullt i motvinden. Bra middag med kyckling, fullkornsris och sallad. Tränade två pass på friskis och kämpade järnet på båda! Tar en riskaka efter passen, kommer hem duscha. Och då kommer älsklingen in och fråga om vi ska fika.
- Jag tar gärna lite te, svarar jag.

När jag kommer ut ligger fyra flätbitar i micron och tinas. Och jag sätter i mig två av dem!!!!!

fAAAAAAAASAAAAANANA!

Har kämpat hela dagen i onödan!!!!!!!!!

Är så jäävla arg på mig själv att jag inte ens vet hur jag skriver. Varför????? Varför skulle jag stoppa i mig dom !!!! Jag har ju varit så jävla duktig för en gångs skull!!!

Fick ett ryck av ilska och stängde in mig i badrummet och stoppade fingrarna så långt ner i halsen jag bara kunde och ville bara ha uppo dom !!!!!!

Inget kom!!!
Ätstörning tänker ni? Mne nej! Det var bara det att jag ångrade mig så jävla mycket! Vill ju inte! ska ju inte!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååå! Sitter och lipar som ren jävla idiot över ingenting. varför!???

Ska inte äta mer xskit!
Då går man ju bara plus-minus noll! Eller värre upp!!
Vill ju bli smalare! Fastare, mer vältränad!
Det går ju inte om jag ska sätta i mig sånna saker jag när jag kämpat hela dagen!
Fan vad dum jag är!

Ska dricka upp resten av teet, sen får det vara för idag!
Från toppen till botten

Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Känner igen känslan att bara vilja gå och kräkas =/ Dock har det aldrig gått så långt att jag faktiskt tagit mig in på toa. Men det är fan att man inte kan låta bli när man ska! Fast har man väl tagit så får man väl intala sig att man är värd det =)

2011-03-17 @ 09:40:48
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0