Min långa underbara helg!

Hallå allihopa-everybody!

Jag har haft en av de mest underbara helgerna i mitt liv! Det har hänt så mycket kul att det av svårt att skriva ner utan att bli långtråkig. Men kan väl stapla upp med lite bilder...

Torsdag:



Nya öronhängen, speciellt för dagen :)



Sjösatte Tommys båt.



Åkte ut en runda sen.



Mi.

På kvällen blev det uteservering på Toscana. Åt supergod ryggbiff tillsammans med min äskade Andersen. Sen blev det en film tillsammans efter.


Fredag:

Jobbade 10-19. MEn hade en väldans bra dag för att vara en avlösar-fredag för vi fick hjälp.

Men efter jobbet väntade en härlig båttur i solnedgången!





Andersen ♥



Anders och Morgan.



Helt undebart!



Nöjd snygging!


Efter detta åkte vi hem till Ems och kikade på Victors nya vattenscooter och kollade Big Brother och åt glass. Inte helt fel!


Lördag: (wow bara lördag!)

Bilträff för insamlingen till EB-fonden tillsammans med Emma och Cicci





Ciccis vrålåk.



Min Ninja syns precis framför pappas blå Goldwing.



Pappas hoj!





Cicci.



Emma.


På eftermiddagen, efter att jag kört en runda med hojjen, blev det poolparty hos Amelie. Grillning, massa vin, musik, fyra ascoola brudar, solnedgång och en 37-40 graders bubbelpool! Helt super-duper-najs!!!





Tror vi satt där ute till runt två. Inte fel!


Söndag:


Det blev en fantastisk söndag för mig och Anders. Åkte båt hela dagen. Vi gled upp i Nättrabyån, hälsade på Victor och fick rejsa lite mot hans vattenscooter. :)









Vi fick vara med om världens konstigaste fisketur som innehöll hoppande gäddor, en elkabel, massa svordommar och ett förlorat ankare. Men vi skrattar åt allt :) Sen landade vi ute på ön Kobébus där vi grillade, badade och gick på en liten upptäcksfärd.

Som sista tur tog vi en liten tripp upp i Lyckebyån. Sen åkte vi hem och såg på den spännande Big Brotherfinalen, som slutade som väntat med att Simon tog hem vinsten. Helt rätt. :)


Måndag:


Förmiddagen spenderades med delar av familjen ute i Granhult. Vi var duktiga och började måla den stora ladan. Vi kunde måla halva framsidan innan färgen tog slut. Det kommer ta tid, och gå åt massa färg, men jädra vad fint det kommer bli!




Sen blev det jobba resten av kvällen. I alla fall till nio. När jag kom hem ställde jag och Anders oss och stekte goda raggmunkar innan det var dags för sängen.



Jag kunde inte ha haft en bättre helg!  ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0