Cats and Blood sausage

Tjo!


Idag har jag varit och busat med lilla Luna. Syster och hennes karl är och öser på Sweden Rock så idag har jag hjälpt till att vara kattvakt en stund.

I sann studenttids-anda har jag idag lagat en av mina favoriträtter från skoltiden: Blodkorv! Mums vill jag lova, och billigt! Typ 6 spänn som räcker till tre måltider.





Frågan är hur man vet när de är klara/brända? De är ju svarta hela tiden ;)

Ikväll blir det jobba. Så synd för jag missar Anders brorsbarn Ericas student :( Men vad ska man göra? Grattis till studenten i alla fall Erica!

Stackars alla studenter och hårdrockare för detta regnväder. Hoppas det slutar snart och solen skiner på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0