Carpe Diem på mitt sätt



För några dagar sen skrattade jag åt mina vänner åt vad jag sa... Jag har varit lite trött på senaste över att jag bara sitter i soffan vid datorn och framför tv.n och inte gör ett smack av vad som behövs eller vad jag borde göra. Så jag sa: "Jag ska bli lite mer carpe diem, inte bara sitta i soffan hela tiden. Har jag ingenting att göra ska jag städa!"

Rätt så fånigt eller hur? Men jag har faktiskt börjat tänka lite så. Jag har inte bara städat så klart, men det känns bättre. :) Lägenheten är faktiskt städad, och omkring mig syns inget kaos. Men idag har jag ju till exempel varit på zumban. Igår hände andra saker, såsom möte, visning, grillning mm. Känner mig väldans nöjd.

Men nu tar jag mig en liten paus i soffan i alla fall. Med en kanna god smoothie. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0