Första dagen

 

Tack så hemskt mycket kära Amelie för att du kom igår och för den fina blomman!

 

Första dagen efter semestern var som ett slag i ansiktet. Massor av folk och jag kände mig hur stressad som helst, vilket man inte varit van vid de senaste veckorna. :P Hade hellre börjat klockan åtta på morgonen så man vant sig långsamt vid tempot. :P Men idag blir det säkert bättre. Har längtat lite efter att få komma tillbaka och jobba lite så allt känns bra i allmänhet. Om jag bara haft lite mer energi. Men det kommer.

 

När jag väl kom hem igår efter stängning väntade i alla fall min söta Amelie här hemma som överraskning. Skönt att se hennes glada ansikte igen! ♥ Fick en liten bukett lavendel som nu ligger vid sängen och doftar gott när jag ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0