Torsdag morgon och natt

God dagens allihopa! Idag är jag glaaad för det är torsdag, och då är jag ju ledig! :) Sitter ock kikar på Smallville efter ännu en natt med lustiga drömmar. Drömde att jag var på solsemester, hade tatuerat Tweety på höften, och det var massor av igelkottar utanför fönstret. Jag hade även på mig en alldeles för liten baddräkt...

Igår skulle jag som sagt plocka upp tobak för första gången. Annika hade sagt att det tar ungefär en och en halv timme att plocka upp allt och bocka av så allt stämmer på en lista. För mig tog det cirka sex timmar! Fattar inte hur det kunde ta så lång tid när jag som vanligt stressar och jobbar så fort jag kan..? Hoppas jag får bättre flyt nästa gång.

Vad ska man hitta på idag då? Ingen aning. :) Det enda jag vet är att jag ska laga korv stroganoff till middag, för det har jag varit sugen på i flera dagar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0