Tillbaka efter semestern

Hej folket! Och hej Hanna! Som jag idag blev påminnd om har jag inte uppdaterat bloggen sen midsommar, vilket är ganska dåligt av mig. Men nu är tyvärr min (och Andersens) semester över och jag har tid och vilja att börja skriva igen. :)

Idag är det förresten min födelsedag, vilken tyvärr ska firas på jobbet, efter en ensam förmiddag. Men firade stort hela helgen. På lördagen var Anders och jag ute och åt på Montmartre, efter en romantisk promenad på Stumholmen. Och igår hade Anders och jag 50-årskalas med familjen ute på gården. Anders fyllde nämligen år innan i veckan, så vi slog ihop kalaset som vanligt. Fick massa fina presenter, till exempel presentkort, påslakanset, ett fint halsband av Anders och en digital fotoram.

Den digitala ramen fyllde vi igår med bilder från vår lilla roadtrip vi gjorde i början av semestern. Vi hade hur kul som helst på vår lilla resa. Vår tripp blev Växjö-Ullared-Varberg-Ullared-Göteborg-Gränna-Mottala-Kosta-hem. Vi var med om så många roliga saker. Vi kommer aldrig att glömma denna resan, det är säkert! :)

Här kommer lite bilder från resan. Enjoy!



En natt i bilen.



Vår lilla biograf i Varberg.



I kön till Ullared.



Morgonbad i Billdal.



Skyttevinnaren på Liseberg.



Gränna.



Frukost vid Vättern.



Bilmuséet i Mottala.



Kosta glasbruk.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Äntligen Denise! ÄNTLIGEN! Ska det vara på det här viset så gillar jag inte när du har semester ^^

2011-07-18 @ 21:05:37
URL: http://hannasblandning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0