Loppis i Ronneby



I söndags stod jag, Emma, Anja och Nellie på loppmarknaden i Ronneby brunnspark. Vi hade verkligen en toppendag. :) Vi sålde lite uddagrejer från Granhult, och Nellie sålde några av sina gamla böcker och pussel.

Vi hade jättetur med allt, från vädret till placeringen av vårt bord. Vi fick det mesta sålt till och med.



Jag gjorde också några fina fynd. Köpte Gone in 60 seconds på DVD. Och så köpte jag ett stort fruktfat från Ikea som kostar typ 300 spänn nytt. Jag köpte det för en tjuga! Och jag har velat ha det fatet hur länge som helst! Supernöjd! :)

Roligast hade nog Nellie. Hon hade hand om påsarna, och ingen annan fick berätta vad krusen vi sålde skulle kosta. När hon kände att hon hade för mycket energi joggade hon en runda på gräsmattan. :D Hon ska vara med varenda år nu har hon lovat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0