Helgen

Tjenamoss!

Har precis landat i soffan efter en fartfylld helg med en hel del skojjigheter.

I lördags jobbade jag hela förmiddagen, men så fort jag stämplat ut drog det av till Granhult. Nästan hela gänget var på plats och sysslade var och en med sitt. Bror och lillasyster murade pumphuset, far och storasyster klippte gräset, jag och Nellie plockade ihop loppisprylar och mor tog det lungt med småttingarna. Och Gabbe (3år) kokade kaffe... Det var i alla fall vad han var upptagen med när jag frågade om han ville spela kubb. :)

Vi hade några trevliga timmars jobb och passade på med lite fika på verandan medans regnet öste ner.

Sen bar det av hemmåt för att göra sig i ordning för nästa event. I Rödeby hos Millan var det nämligen Hawaii-fest! Gud vad den tjejen kan fixa och gå all in med teman. Allt som kunde önskas fanns på plats: Bastkjolar, ananasdrinkar, papegojjor, solstolar, palmer, bar, och trevligt folk. Till och med en hawaii-pizza dök upp vid ett tillfället.

Solen lyste däremot med sin frånvaro, men det sket vi i. :) Snodde några bilder från Amelie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0