Fruktstund

Tjenixen i regnet.

Sitter och har lite fruktstund här hemma och kikar på Vänner. Tror det blev lite mycket, för magen känns lite lustig. Men det är ju så gott med nektariner! :)




Idag har jag först och främst varit på en liten intervju med två kvinnor ur vår bostadsförening. Föreningen fyller nämligen 50 år så de ska göra något litet jubileumsblad. De ville ha mig med för att sänka meddelåldern på folket i föreningen, haha. Annars ligger väl medelåldern på runt 70 år. :P I typisk pensionärsanda fastade de för att Anders och jag tycker om att plocka svamp. Hehe. :)

Har varit hos Hanna, Mange och lille Hugo också och hälsat på, och blivit bjuden på gofika. Mysigt att busa lite med lille Hugo, han har alltid sovit annars när jag sett han. ♥

Skulle bakat lite idag med, men det skiter jag nog i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0