Min "lediga" dag

Goddagens! Hoppas allt är bra med er, underbara läsare. Idag har det varit fullt upp för min del än så länge.

Började dagen med att gå upp 06.10 och köra till jobbet för en liten photosession. Maxi här i Lyckeby ska nämligen göra lokal tv-reklam, och de ska ha stillbilder från till exempel bageriet, delikatessen och så klart kassan. ;) Och där står jag! I självskanningen med ett leende på läpparna. Håll utkik!

Sen var jag duktig och tog en timme i simhallen och körde på rätt hårt. Vet inte hur många längder det blev, men simmade:

10 min bröstsim
10 min ryggsim
20 min snabb crawl med pauser
10 min ryggsim
10 min bröstsim

Kändes hur bra som helst. Det får bli mer simning i fortsättningen.

Sen åkte jag tillbaka till jobbet och storhandlade, det är ju trots allt den 25.e. Men när jag kom hem märkte jag att jag så klart missat hälften. Så det fick bli en tripp till Willys också.



Sen la jag ner en timme på att laga en nyttig banankaka med choklad, som varken smakade banan, choklad eller särskillt gott. Fan också. Har sett fram emot att baka den där kakan så länge. :( Jaja. Det blev god lasagne till middag i alla fall och hemmagjord pizzasallad till det.

Nu ska vi åka och hälsa på Ems i staun. C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0