Söndag



Hej folks! Här sitter en supertrött Nis efter lördagens svirade. Idag har jag och Anders hälsat på hos syster Ems och hennes nya lilla, söta kise Luna. Alla skaffar katt nu känns det som, och jag fattar verkligen varför. Varesig de är gosiga som Karros Alice, eller busiga som lilla Luna, eller coola som Emmas Cat Stevens, så är de hur underbara som helst. :)

 

Idag har jag också varit och hälsat på Hanna. Hon är så tjock och fin om magen. Bara två månader kvar tills Liten kommer till henne och Mange. Och vilken lägenhet de har! Wow, som ett hus med två våningar, fast en hyresrätt. Lite glass och skitsnack med henne blev det innan man skulle hem igen och laga lite middag.

 

Nu har älsklingen och jag varit och handlat lite och snart blir det sängen. Det blev ju lite sent igår som sagt. Snackar mer om det i mon. Gäsp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0