Saturday Sushi

Hej mina vänner och alla som jag känner. Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från vår lilla sushi-fest här hemma i lördags. Men det får räcka med denna. :) Resten jag tog var nämligen från när vi satt i bilen på väg in till stan, och jag lovar, de är inte smickrande för någon.

Det blev i alla fall en väldigt bra kväll, med Emma, Emilia, Amelie, Karro och Anders (i ett hörn) Vi lagade en massa sushi, kollade på handbollen, åt tills vi var övermätta (i alla fall jag) och drack som vanligt en massa fint vin. Sen bestämde vi oss för att gå ut en sväng också. Jag, Karro och Amelie dansade gärnet på Sliver, drack varsin het chilidrink, och sen hamnade vi så klart på Michelles. Det är ju obligatoriskt.

Efter det skulle Andersen komma och hämta mig, för han hade tydligen åkt hem. Vi fick stå och vänta ett tag, och jag visste inte varför. Men det var det värt. För min älskade kille hade varit hemma och städat upp all kaos vi hade skapat!!! Diskat, städat, skurat golvet, hela fadderullan! Han är så underbar! Köpte hem rosa donuts till han igår som tack ;)

Det var den lördan det. Tack allihopa för en lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0