Sol!





Nu har jag varit ute på en härlig promenad i solen. Känns nästan som vår i luften. Efter att ha tittat på filmen Eat Pray Love blev jag så sugen på att bara strosa runt. Men man kan ju allt i Lyckeby utantill. Jag traskade i alla fall ner till ån och hittade en brygga med en perfekt bänk. Där satte jag mig och solade en liten stund och lyssnade på de mysiga låtarna som spelades på mobilradion just då.

Sola-på-bryggan-soundtrack:
I'm yours - Jason Mraz
Follow me - Uncle Cracker
Just the way you are - Bruno Mars


Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Sv: Jadu, jag använder väldigt mycket fullkornsdinkelmjöl, tycker det blir torrare med grahams. Oftast blandar jag lite, kanske grahams- dinkel- och fullkornsdinkelmjöl. Kommer upp ett recept ikväll på nyttiga tekakor i alla fall i vanliga bloggen =) Men ett tips är att känna på degen i stället för att mäta mjölet, kanske behövs mindre dinkel än vanligt mjöl? Man kan ju även använda lite havregryn, brukar bli saftigt :)

2011-01-20 @ 17:01:51
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0