Slappar

Hej allesammans. Sitter just nu och kikar på Top model och tar det bara lite lugnt. Har varit på jympa i kväll på Friskis. Gick ganska bra. Men när jag går från ett pass är jag van att vara skittrött och alldeles slut. Har inte hittat ett sånt pass än på Friskis, men jag börjar försiktigt och trappar sakta uppåt. Tror det är en bra taktik. :)

I morgon blir det en tidig start på dagen. Ska nämligen vara på jobbet klockan sju i morgon och bli fotograferad. Vill inte avslöja allt ännu, men ni får nog reda på det snart. ;)

Sen efter det blir det en timmes simning i stan. Ska handla lite efter det. Och sen ska jag hem och baka en nyttig och förhoppningsvis god banankaka med choklad.

Fullt upp i morgon alltså. :) Men är ledig i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0