Nyårsdagen

Hej hopp.
Just nu sitter jag och vågar inte titta upp. Anders spelar något läskigt spel på PS3an som bara låter som slag, slafs och skrik. 
Idag ska vi antagligen till mor och far och som vanligt titta på IVANHOE. Är lite smått osugen med tanke på att jag vet att maten ALLTID råkar vara färdig mitt i filmen av någon konstig anledning. :P Visserligen har man ju sett den innan, men den är ju bara en gång om året... Ska dock hålla mig undan maten i alla fall för vi ska göra en god kycklingsallad idag till middag.
I dag har Maxi stängt så jag får vara ledig idag, vilket är hus skönt som helst. Det skulle nämligen varit min jobbarhelg. Men imon blir det lite knega av i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0