Nu jäklar!!!

Nu har jag varit på gymmet och tränat! Inte bara det, jag har varit och köpt måltidsersättning, några nyttiga smoothies och en badrumsvåg. Nu jäklar! Känner verkligen att jag har bestämt mig.

Egentligen ska man ju väga sig precis när man gått upp på morgonen, efter att man har varit på toa och innan man ätit frukost. Då är det bara kroppsvikten som vågen visar. Nu kunde jag ju självklart inte hålla mig och testade direkt...

The ugly truth
: Denise: Dag 1: 62,2 kg.

Jag skiter i om ni tycker att det inte är så mycket eller så. Men jag är så trött på att väga mer än min pojkvän! Jag är så trött på låren som skaver mot varandra när man går i bikini (på Cypern fick jag för f*n skavsår och var tvungen att köpa shorts!) Jag är så trött på den dumma dubbelhakan Allan som följer mig vart jag än går och som ska vara med på varendra bild! Jag är så trött på att alltid lägga armen om magen så att ingen får se något, att behöva täcka magen med täcket när jag ligger i sängen med Anders.

Det är ju viktigt att ta hand om dig själv. Röra på sig och äta nyttigt. Well, det gör jag knappt nu (förutom frukosten).

Så nu jäklar!

Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Bra!! Jag är också på G - här -> http://sussey.blogg.se/vikt ! Lycka till :)

2011-01-18 @ 14:08:00
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, the ugly truth för mig är för närvarande på 65 ;) Och min dubbelhaka har också ett namn :D Åke, sexigt va ;D

2011-01-18 @ 21:32:29
URL: http://mlinp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0